Jadłospis

Aktualny jadłospis na tydzień 11.11 - 15.11.2019

Poniedziałek:

Śniadanie: wolne

II śniadanie: wolne

Obiad: wolne

Podwieczorek: wolne

 

Wtorek:

Śniadanie: kasza kukurydziana na mleku(200g), chleb  staropolski na zakwasie z masłem(40g), wędlina(20g), talerz warzyw: pomidor, ogórek świeży , herbata owocowa(150g)

II śniadanie: sok świeżo tłoczony(100g), owoc

Obiad: barszcz czerwony z natką pietruszki(250g), makaron(80g),  polewa serowo-jogurtowo-truskawkową(100g), jabłko, kompot(150g)

Podwieczorek: bułka z masłem(40g), jajko gotowane, pomidor ze szczypiorkiem, kakao na mleku

 

Środa:

Śniadanie: płatki ryżowe na mleku(200g), chleb  pszenno-żytni z masłem(40g), ser żółty(20g) talerz warzyw: papryka, ogórek świeży, herbata owocowa(150g)

II śniadanie: herbata miętowa, jabłko

Obiad: krem z dyni z groszkiem ptysiowym(200g), ziemniaki z koperkiem, gołąbki w sosie pomidorowym, jabłko, kompot

Podwieczorek: budyń śmietankowy z sokiem malinowym(100g),  herbata owocowa(150g)

 

Czwartek:

Śniadanie: płatki jęczmienne na mleku(200g), chleb staropolski na zakwasie z masłem(40g), szynka po góralsku(20g), talerz warzyw: papryka, herbata owocowa(150g)

II śniadanie: sok świeżo tłoczony(100g), owoc

Obiad: gwiazdki na rosole z natką pietruszki(200g), ziemniaki z koperkiem(80g), kotlet z jaja(60g), buraczki gotowane, jabłko, kompot owocowy

Podwieczorek: kajzerka z masłem, kabanos(10g), ogórek świeży w kawałku. herbata jeżynowa(100g)

Piątek:

Śniadanie: makaron na mleku(200g), chleb pszenno-żytni  z masłem(40g), pasta z makreli wędzonej,(20g) talerz warzyw: papryka, ogórek konserwowy, herbata owocowa(150g)

II śniadanie: sok świeżo tłoczony(100g), owoc

Obiad: zupa krupnik z kaszy jaglanej z natka pietruszki(200g), makaron kolorowy z sosem spagetti z marchewką, ogórek kiszony i jabłuszka, kompot

Podwieczorek: ciasto marchewkowe, herbata owocowa