Jadłospis

Aktualny jadłospis na tydzień 20.01 - 24.01.2020

Poniedziałek:

Śniadanie: makaron zacierki na mleku(200g), chleb staropolski z masłem(40g), ser żółty(20g), talerz warzyw: szpinak, pomidor, rzodkiewka, herbata owoce leśne(150g)

II śniadanie: sok świeżo tłoczony(100g), susz owocowy

Obiad: zupa ogórkowa(200g), ziemniaki z koperkiem(150g), kotlet mielony(60g) ,marchewka z groszkiem(100g),  jabłko, kompot(150g)

Podwieczorek: budyń śmietankowy z sokiem malinowym(100g), banan, herbata owocowa(150g)

 

Wtorek:

Śniadanie: kasza kukurydziana na mleku(200g), chleb  orkiszowy z masłem(40g), wędlina(20g), talerz warzyw:  ogórek świeży, papryka, herbata owocowa(150g)

II śniadanie: sok świeżo tłoczony(100g), owoc

Obiad: zupa krupnik(250g), kluski leniwe z masłem i bułką(100g), surówka z marchewki, jabłka i rodzynek(100g),  kompot(150g)

Podwieczorek: bułka graham z masłem(40g), talerz warzyw, herbata owocowa

 

Środa:

Śniadanie:makaron na mleku(200g), chleb staropolski z masłem(40g), pasta  jajeczna ze szczypiorkiem(20g), papryka i rzodkiewka, herbata jeżynowa(150g)

II śniadanie: mięta(100g), marchewka do gryzienia

Obiad: krem dyniowy z groszkiem ptysiowym(200g), ziemniaki z koperkiem(60g), kotlet z ryby(mintaj)(60g), surówka z kapusty kiszonej z jabłkiem(80g), kompot(150g)

Podwieczorek: piróg z masłem(40g), koktajl jogurtowo-truskawkowy(100g), herbata owocowa(150g)

 

Czwartek:

Śniadanie: płatki jęczmienne na mleku(200g), chleb pszenno-żytni z masłem(40g), wędlina(20g), talerz warzyw: sałata, papryka, herbata owocowa(150g)

II śniadanie: sok świeżo tłoczony(100g), owoc

Obiad: barszcz ukraiński(250g), makaron(80g),  polewa-serowo- jogurtowo-truskawkową(100g), jabłko, kompot(150g)

Podwieczorek: bułka paryska z masłem, kabanosy, ogórek świeży, herbata owocowa

Piątek:

Śniadanie: płatki owsiane na mleku(200g), chleb  orkiszowy z masłem (40g), ser biały ze szczypiorkiem i rzodkiewka,  herbata owoce leśne(150g)

II śniadanie:sok świeżo tłoczony, owoc

Obiad: zupa pomidorowa z ziemniakami i płatkami(200g), ryż na sypko(100g), pałeczki z kurczaka(80g), surówka z kapusty pekińskiej (80g), kompot(150g)

Podwieczorek: ciasto marchewkowe, sernik, herbata