Jadłospis

Aktualny jadłospis na tydzień 14.10 - 18.10.2019

Poniedziałek:

Śniadanie: ryż na mleku(200g), chleb  orkiszowy z masłem(40g), ser biały(20g), szczypior, rzodkiewka, herbata z czarnej porzeczki(150g)

II śniadanie: sok świeżo tłoczony, owoc

Obiad: zupa kalafiorowa z natka pietruszki(200g), makaron z sosem spagetti z marchewką(100g), jabłko, kompot(150g)

Podwieczorek: kasza manna z sokiem(100g), banan, herbata porzeczkowa(150g)

 

Wtorek:

Śniadanie: zacierki na mleku(200g), chleb pszenno-żytni z masłem(40g), wędlina(20g) talerz warzyw: szpinak, pomidor, herbata żurawinowa(150g)

II śniadanie: sok świeżo tłoczony, owoc

Obiad: zupa ogórkowa z natką pietruszki(250g), naleśniki z białym serem(80g), polewa  owocowa(100g), kompot(150g)

Podwieczorek: bułka kajzerka z masłem(40g), kalarepa, kakao na mleku

 

Środa:

Śniadanie: makaron gwiazdki na mleku(200g), chleb z dynią i masłem(40g), pasta jajeczna z tuńczykiem ze szczypiorkiem i pomidorem(20g),  herbata wiśniowa(100g)

II śniadanie: mięta do picia, paszteciki z soczewicą

Obiad: krem z fasoli z groszkiem ptysiowym(200g), kasza gryczana na sypko(60g), gulasz wieprzowy-wołowy(60g), ogórek kiszony z cebulką i jabłkiem(80g), kompot(150g)

Podwieczorek: placki drożdżowe z jabłkiem, herbata malinowa

 

Czwartek:

Śniadanie: kasza manna na mleku(200g), chleb staropolski z masłem(40g), wędlina(20g), sałata, ogórek świeży, herbata jabłkowo-truskawkowa(150g)

II śniadanie: sok świeżo tłoczony, marchewka do gryzienia

Obiad: zupa pomidorowa z ryżem i natką pietruszki(200g), ziemniaki z koperkiem(150g), kotlet jajeczny(60g), mizeria  (100g), kompot(150g)

Podwieczorek: bułka z masłem i serkiem "Twój smak"(40g), brzoskwinia, kakao

Piątek:

Śniadanie: płatki ryżowe na mleku(200g), chleb pszenno-żytni z masłem (40g), ser żółty(20g), ogórek kanapkowy, rzodkiewka, herbata owoce leśne(100g)

II śniadanie: sok świeżo tłoczony, owoc

Obiad: kapuśniak z natką pietruszki(250g), kasza jęczmienna(150g), pulpet w sosie pomidorowym(60g), sałatka wiosenna(pomidor, ogórek świeży, rzodkiewka, szczypior) z sosem winegret, kompot(150g)

Podwieczorek: koktajl owocowy(wyrób własny), bułka maślana z masłem, herbata