Jadłospis

Aktualny jadłospis na tydzień 09.03 - 13.04.2020

Poniedziałek:

Śniadanie: kasza manna na mleku(200g), chleb staropolski z masłem(40g), ser żółty(20g), papryka, rzodkiewka, ogórek świeży, herbata jeżynowa

II śniadanie: sok świeżo tłoczony(100g), owoc

Obiad: zupa kalafiorowa250g), kasza jęczmienna(150g), pulpet w sosie pomidorowym(60g), surówka colesław,(100g), jabłko, kompot(150g)

Podwieczorek: bułka kajzerka z masłem i dżemem, kakao na mleku

 

Wtorek:

Śniadanie: płatki ryżowe  na mleku(200g), chleb ciemny na zakwasie z masłem(40g), wędlina(20g), talerz warzyw: szpinak, papryka, ogórek świeży, herbata malinowa(150g)

II śniadanie: sok świeżo tłoczony, owoc

Obiad: barszcz ukraiński z fasolą i natką pietruszki(250g), naleśniki z serem, polewa truskawkowa(150g),  kompot(150g)

Podwieczorek: bułka paryska graham z masłem, jajko gotowane ze szczypiorkiem, kakao na mleku

 

Środa:

Śniadanie: płatki kukurydziane na mleku(200g), chleb  pszenny-żytni na zakwasie z masłem(40g), ser biały(20g), szczypior, kiełki, herbata owoce leśne(150g)

II śniadanie: mięta do picia(100g),wafle ryżowe

Obiad: zupa pomidorowa z ryżem i natką pietruszki(250g), ziemniaki z koperkiem, kotlet z wątróbki wieprzowej i indyka (60g), surówka z czerwonej kapusty(80g),  kompot(150g)

Podwieczorek: budyń z sokiem(100g), banan(150g), herbata malinowa(150g)

 

Czwartek:

Śniadanie:  pł. owsiane  na mleku(200g), chleb orkiszowy z masłem(40g), wędlina(20g),talerz warzyw: papryka , rzodkiewka,  ogórek świeży, herbata wiśniowa(150g)

II śniadanie: sok świeżo tłoczony(100g), marchewka do gryzienia

Obiad: zupa zacierkowa z natką pietruszki(200g), makaron pene(60g), indyk w sosie śmietanowym z marchewką, surówka z ogórka kiszonego, jabłka i cebuli(80g), kompot

Podwieczorek: piróg drożdżowy z masłem , nutella(wyrób własny z awokado i banana i miodu), mleko do pica

Piątek:

Śniadanie: zacierki na mleku, chleb  staropolski z masłem, pasta jajeczna, pomidor, szczypior, ogórek świeży,  herbata owoce leśne

II śniadanie: sok świeżo tłoczony(100g), owoc

Obiad:  rosół z makaronem(200g), ryż na sypko, potrawka z kurczaka(80g), fasolka szparagowa(100g), jabłko, kompot(150g)

Podwieczorek: koktajl owocowy(wyrób własny)(100g), bułka z masłem(40g), herbata jeżynowa(100g)