Jadłospis

Aktualny jadłospis na tydzień 30.11 - 04.12.2020

Poniedziałek:

Śniadanie: płatki owsiane na mleku(200g), chleb kanapkowy z masłem(40g), szynka(20g), talerz warzyw: sałata i papryka, herbata owocowa(150g)

II śniadanie: sok świeżo tłoczony(100g), jabłko

Obiad: zupa grochowa z natka pietruszki(250g), kluski leniwe z masłem i bułką(100g), surówka marchewka z jabłkiem i rodzynkami(100g), kompot(150g)

Podwieczorek: zapiekanki z szynką i serem, ketchup, herbata

 

Wtorek:

Śniadanie: płatki owsiane na mleku(200g), chleb pszenny z masłem(40g), ser żółty(20g), rzodkiewka, ogórek kiszony, herbata owocowa

II śniadanie: sok świeżo tłoczony, banan

Obiad: zupa zacierkowa z koperkiem(200g), kasza pęczak na sypko(60g), pieczeń w sosie pieczarkowym(60g), surówka:  surówka z ogórka kiszonego z jabłkiem i cebulą, kompot(150g)

Podwieczorek: jogurt naturalny z musli , banan,  herbata owocowa owoce leśne

 

Środa:

Śniadanie: płatki ryżowe  na mleku(200g), chleb firmowy na zakwasie z masłem(40g), kiełbasa krakowska(20g), talerz warzyw: szpinak, pomidor , herbata owocowa(150g)

II śniadanie: mięta do picia(100g),susz owocowy

Obiad: zupa pomidorowa z ryżem i natką pietruszki(200g), ziemniaki z koperkiem(150g), kotlet z jaja(60g),  mizeria, jabłko,  kompot(100g)

Podwieczorek: bułka z masłem serek "Twój smak" brzoskwinia, herbata malinowa

 

Czwartek:

Śniadanie: płatki kukurydziane na mleku(200g), chleb  pszenny na zakwasie z masłem(40g), ser biały(20g), szczypior, kiełki, herbata owocowa(150g)

II śniadanie: sok świeżo tłoczony(100g), chrupki kukurydziane

Obiad: zupa ogórkowa z natką pietruszki(200g), kasza gryczana na sypko(60g), gulasz wieprzowy-wołowy(60g), surówka z kapusty pekińskiej (80g), kompot(150g)

Podwieczorek: budyń z sokiem malinowym, banan, herbata jeżynowa

Piątek:

Śniadanie: makaron gwiazdki  na mleku(200g), chleb z dynią i masłem(40g), pasta z makreli(20g),  ogórek kiszony , rzodkiewka, herbata z cytryną(100g)

II śniadanie: sok świeżo tłoczony(100g), marchewka do gryzienia

Obiad: barszcz biały z białą kiełbasą i natką pietruszki(250g), makaron z polewą jogurtowo -serowo-waniliową (150g), jabłko(100g), kompot(150g)

Podwieczorek: chleb pszenno-żytni, jajko gotowane, pomidor, szczypior, kakao na mleku